Wady i zalety szklanych szyldów reklamowych

Pomimo dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii w branży marketingowej wciąż dominują tradycyjne rozwiązania. Do popularnych nośników reklamowych należą tablice, które umieszcza się w pobliżu siedziby przedsiębiorstwa lub punktu usługowego. Jeszcze do niedawna były wykonywane głównie z PCV. Obecnie coraz więcej klientów stawia na efektowne szyldy szklane, które są nowoczesne, z daleka przyciągają uwagę i pozwalają podkreślić prestiż firmy. Chcesz poznać ich zalety i wady? Jeśli tak, zachęcamy do lektury poniższego tekstu.

Czym są szyldy reklamowe i dlaczego warto je stosować?

Jeszcze do 2004 roku przepisy prawne zobowiązywały każdego przedsiębiorcę do umieszczenia tabliczki reklamowej w miejscu prowadzonej działalności gospodarczej. Obecnie prawo się zmieniło i obowiązek ten został zniesiony. Inwestycja w kasetony nie jest konieczna w przypadku osób, które zdecydowały się na otworzenie biznesu online. Jeśli jednak działasz głównie stacjonarnie, nośnik reklamowy w postaci szyldu może okazać się bardzo przydatny. Zamontowany we właściwym miejscu może pełnić nie tylko funkcję marketingową, ale też informacyjną, pomagając klientom dotrzeć do siedziby Twojej firmy.

Nowoczesne szklane szyldy reklamowe – jakie mają wady i zalety?

Do niedawna największą popularnością cieszyły się kasetony wykonywane przy użyciu PCV. Szybko zauważono jednak, że materiał ten odznacza się niską twardością, przez co tworzone z niego tabliczki nie są wystarczająco odporne na zarysowania. Obecnie sporym zainteresowaniem cieszą się szyldy szklane, które są chętnie wykorzystywane przez branże handlowe i usługowe. Do podstawowych zalet nośników reklamowych realizowanych ze szkła należy zaliczyć:

  • elegancki wygląd,

  • trwałość i wytrzymałość,

  • wysoką odporność na działanie czynników zewnętrznych,

  • neutralność dla środowiska.

Do produkcji szklanych szyldów najczęściej wykorzystuje się szkło hartowane. Jest ono mocniejsze od zwykłych szyb i przez to odporniejsze na uderzenia, zarysowania oraz inne uszkodzenia mechaniczne. Dzięki procesowi hartowania zwiększa się też jego odporność na naprężenia związane z wahaniami temperatury. Dla niektórych osób wadą tego materiału jest to, że na szklanej powierzchni są widoczne wszelkie ślady użytkowania, np. odciski palców. Surowiec ten też trudno poddaje się obróbce, dlatego raczej nie sprawdzi się w przypadku skomplikowanego projektu i konieczności wycięcia fantazyjnych kształtów.

Szklany szyld – elegancka reklama świadcząca o prestiżu firmy

Nie da się ukryć, że każdy nośnik reklamowy ma zarówno swoje mocne, jak i słabe strony. Tabliczki ze szkła mogą stanowić ciekawą alternatywę dla kasetonów z plexi. Świetnie nadają się do montażu wewnątrz i na zewnątrz budynków, a w połączeniu z odpowiednim oświetleniem pozwalają na osiągnięcie spektakularnych efektów wizualnych. Decydując się na szyldy szklane, warto zamówić je w sprawdzonym miejscu. Na terenie Wrocławia i okolic godna polecenia jest firma Szklarz.net, która wykonuje wysokiej jakości elementy ze szkła i udziela na nie dwuletniej gwarancji. Zobacz jej przykładowe realizacje i wybierz kaseton, który stanie się efektowną wizytówką Twojej działalności!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzy × jeden =